Call of Duty: WWII: lassabb tempójú lesz a multiplayer

A Sledgehammer be fogja húzni a kéziféket az idei Call of Duty multiplayerében.

Bár a multiból játékmenetet az E3-ig nem fogunk látni, az EDGE magazinban () két sledgehammeres, név szerint Glen Schofield és Michael Condrey elárult pár részletet róla. Elmondták, hogy az Advanced Warfare-hez, az első általuk fejlesztett Call of Duty-hoz képest lassabb, stratégiát követelőbb lesz a WWII többjátékos módja, mivel „valódibb” lesz a játék a jövőbeli harcokhoz képest.

A multi több frontot és a single player kampányban látott harcmezőt is tartalmazni fog, és most a fejlesztőknek nem kellett az éggel számolnia, azaz nem kellett úgy tervezni a pályákat, hogy ide-oda ugranak eszeveszett tempóval a játékosok.

A Call of Duty: WWII november harmadikán érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re. Mondtuk már, hogy a zombi módot a Dead Space inspirálta? Fura választás.

FORRÁS: EDGE

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu