Mass Effect: Andromeda: másfél év alatt lett összecsapva a jelentős része!

Dráma, főszerepben egy fejlesztőcsapattal, egy engine-nel, és nem kevés vezetői váltással.

A Kotaku elég részletesen (nem vicc!) kifejtette, hogy mi sült el balul az öt éves fejlesztés alatt, és ebből az utolsó másfél évben (!!!) készült el a játék jelentős része. Több dologra is visszavezethető a problémás fejlesztés: például ezúttal a Bioware montreali stúdiója készítette a játékot, elvetésre került a No Man’s Sky által elhíresült procedurálisan generált bolygók nagyobb méretű bevetése (végül csak hét ilyen bolygó maradt meg), de még maga a Frostbite engine is szerepet játszott.

Mint kiderült, a Frostbite egyszerűen alapból képtelen (!) alap RPG-s funkciókra, és ezt a Bioware-nek kellett belehegesztenie a játékba (vajon miért nem maradtak az Unreal Engine-nél, ahol válthattak volna a 4-es változatra? Az EA spórolni akart…?), de a történet, a jelenetek, a pályák lemaradtak a fejlesztésben.

És ez csak egy rövid összefoglaló akart lenni a helyzetről – érdemes egy csésze kávé/tea/választott hideg ital mellett elolvasni a Kotaku irományát.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu