A kiadó főnöke elég őszintén beismerte, hogy három éve hibát követtek el a Destinyvel.
Az Activision vezérigazgatója, Eric Hirshberg beszélt a VentureBeattel, ahol az alábbiakat mondta a Destiny tekintetében:
„A Destiny 2-t nem is a bemutató rendezvényen lepleztük le, hanem egy hónappal korábban két filmszerű, a Destiny történetében az eddigi leglebilincselőbb assettel, ahol Cayde-6 és Zavala vezette fel a történetet és a karaktereket, akikkel játszani fogtok. A Destinynek sok erőssége volt: lebilincselő, friss, innovatív, új műfajú volt. De nyíltan bevalljuk, hogy a történet valami kívánnivalót hagyott maga után – voltak benne területek, ahol fejlődhettünk. Egy kitűnő narratívát és remek karaktereket szerettünk volna, hogy érzésekkel kötődjetek hozzájuk. A stratégiánk az volt, hogy „Hé, ezekkel a csávókkal akarok lenni. Küzdeni akarok abban a csatában. A világ része akarok lenni.”.
A Destiny 2 történettel való felvezetésével nem lőttük el a játékmenettel kapcsolatos töltényeiket. Egy halom kipróbálható tartalmunk volt (egy órányi a színpadon) így a bemutató rendezvényünkön.”
Ez elég őszinte megközelítés Hirshberg részéről. A Destiny 2 bétája július tizennyolcadikán indul a PlayStation 4-en előrendelőknek (aki ezt nem teszi, 21-én ugorhat be), a megjelenés pedig szeptember 6-án esedékes PS4-en és X1-en.