Az Xbox egy ikonná vált a konzolos szférában az Xbox főnöke szerint

Phil Spencer mondott pár érdekfeszítőt a Timenak adott interjújában.

„Amikor a játékok tekintetében a mi erősségeinkre gondolok, ma az Xbox brand ikonikus lett konzolos körökben. Mi Windows[os] is vagyunk úgy, mint a Microsoft, szóval nagy fókuszt helyeztünk a Windowsos játékra, és az egy nagy, megcélozható piac, amiben még nem terveztünk bővíteni még. Egy platform-szemszögből az Xbox Live-ot a legkritikusabb tulajdonunknak tekintem: ott van iOSen, Androidon, cross-playről beszéltünk a Switchcsel [Rocket League, Minecraft]…

Ha a konzolos térre gondolunk, a játékok tükrében nem ez a legnagyobb szegmens, de ez egy kritikus vásárlói réteg, ami nagyon is fontos, és ők szeretik a játékaikat. A legjobb konzolos játékosok a legjobbak minden eszközön, amit nem mindenki lát, de ezt mi az adatainkban érzékeljük. Ha jó konzolos vagy, valószínűleg sokat játszol PC-n vagy valamilyen mobilos eszközön; csak egy játékos vagy, aki mindenen játszani szeretne.”

Az Xbox azért nem teljesen sikeres – gondoljunk csak a japán szituációra, de legalább ők nyitottak a cross-playre más platformokkal. Ez sajnos a Sony-ról nem mondható el – őket naponta nyaggatja a Psyonix, a Rocket League fejlesztői ezzel kapcsolatban, és minden nap nemleges a válasz.

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu