A játék atyja már fel is vetett néhány változtatást a PS2-ről PS4-re történő ugrás során.
Fumito Ueda az Eurogamernek elmondta, hogy már leadta a tervezetet a játék megváltoztatásával kapcsolatban, ám nem tudja még, hogy mennyi kerülhet ebből megvalósításra a Bluepoint és a SCE Japan Studio segítségével (ők fejlesztik a remake-et).
Ueda sajnos részletekbe nem ment bele, mert gondnak tartaná, ha megemlítene pár változtatást, ami aztán végül nem bukkanna fel a végleges játékban (tizenhat ellenfél marad viszont, ezt is tisztázta). Hozzátette, hogy bár felügyeli a remake munkálatait, már a következő projektjén dolgozik, amit a lehető leghamarabb be szeretne fejezni. Eltérőt szeretne csinálni az eddigi három játékához képest, de aztán lehet, hogy hasonló végeredmény sül ki belőle.
A Shadow Of The Colossus PlayStation 4-exkluzívként 2018-ban érkezik.