A vezető tervező szerint el fog térni a Boss Key Productions (és CliffyB) játéka a Blizzardétől.
A SegmentNextnek adott egy interjút Dan Nanni, aki ezt nyilatkozta: „A gravitációs játékmenetünk egy teljesen új módon ad vertikalitást, függőlegességet a shooterekhez. A mi szerepeink [kasztjaink] játszanak az osztálybesorolással, fejre állítva azokat. A mi játékmódjaink valami ismerőssel kísértenek meg, de aztán körömrágós befejezésekkel csavarja meg az egészet. Ez az együttes élmény, az egyediség adatja el a LawBreakerst. Az összes játékmód a szerepek támogatására lett felépítve, az összes szerep az alacsony gravitációval való játékra lett pakolva, és az összes gravitációs mechanizmusunk azért lett létrehozva, hogy manipulálva legyenek. Minden azért lett létrehozva, hogy egy teljes élményként működjön – egy olyan élményként, ami nem hasonlítható más játékokhoz.”
Szóval lesznek osztályok/kasztok (mondjuk Nanni szerepként, role-ként jellemezte őket), de nem akarnak olyasmit összehozni, mint amit pl. a Quake Champions vagy az Overwatch szeretne. A LawBreakers augusztus nyolcadikán érkezik PlayStation 4-re és PC-re kb. 9 ezres árral – lemezes, gyűjtői kiadás is lesz, erről legutóbb számoltunk be.