Az Activision vezérigazgatóját nem zavarja, hogy sokan a régebbi címekhez kötődnek az újabb felvonások helyett a Call of Duty katalógusában.
A 2016-os Call of Duty, az Infinite Warfare szépen lemaradt – áprilisban még a 2012-es (!!!) Black Ops 2-ből is több kelt el belőle az USÁban, igaz, ebben közrejátszott az Xbox One visszamenőleges támogatásába való bekerülés is. A GamesIndustry-nak adott interjújában Eric Hirshberg nem csak Crashről beszélt (ezt a mai nap folyamán már taglaltuk), hanem a CoD-ról is: „A Call of Duty egyedi, nem csak a játékok között, hanem kulturálisan is, mivel évente megjelenik, és hosszú ideig az eladási listák élén állt. Ilyesmi talán még sosem fordult elő. Ennek eredményeként egyedi haszon és kihívás egyaránt előkerült. Egyikük az, hogy egy időben több játékuniverzummal rendelkezünk. A vezérelvünk az, hogy amíg ők [a játékosok] egy Call of Duty-játékkal játszanak, boldogok vagyunk.
A CoD kevésbé egy állandó platform, mint egy erkölcsi világkép. Ez egy olyan játék, ami egy adott érzést kelt fel benned, és megadott elvárások vannak felé állítva az alap mechanika, a hangulat és a módszer szemszögéből. Úgy érzem, többféle prezentációja van ennek, és megmutattuk a képességünket, hogy az embereket lekössük, akár évekkel az alap megjelenés után is.” Erre jó példa a közelmúltban megjelent Black Ops III Zombies Chronicles is.
Idén valószínűleg Hirshberg is komoly visszatérést vár el a november 3-án PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re megjelenő Call of Duty: WWII-től, ami jogos is, hiszen a játék visszatér a második világháború talajára.