A Middle-Earth: Shadow of War befejezése kárpótolni fog

A Shadow of Mordor után a Monolith itt is szeretné kiküszöbölni egy, a múltban elkövetett hibát.

Az E3-on a Gamereactor meginterjúvolta Bob Robertset, a Monolith dizájnrendezőjét, ahol ezt mondta: „Tényleg igyekszünk a Shadow of Warban a karaktereknek és a történetnek azt a konkluzív, befejező érzést, azt az epikus befejezést összehozni, amit legutóbb csak félig tudtunk összehozni. Biztosan be fogjuk fejezni Talion és Celebrimbor történetét úgy, hogy elégedettek legyenek az emberek. Értettünk a legutóbbi kritikákból: a befejezés hiányos volt, és most úgy vélhetik a játékosok, hogy túlkompenzálunk majd itt.”

Végülis az nem nagy gond, hiszen ha a játék korrekt, majd a befejezés is robbant, akkor nem csalódhatunk. Elvégre ha elkerüli a Halo 2 példáját (korrekt játék, idegesítő, cliffhanger befejezéssel) az október 10-én PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re érkező Shadow of War, nem lesz itt nagy baj.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu