Az új játékmódban a magányos farkasoknak esélye sincs a győzelemre (kivéve, ha profi 360 no scope fejlövész az illető… bár akkor sem biztos).
A Sledgehammer Games Michael Condrey-ja a Glixel által került meginterjúvolásra az E3-on: „[…] A multiplayer az egyedi sikerekről szólt [a Call of Duty-ban], arról, hogy miként uraltad a mérkőzést még azon küldetésalapú játékokban/módokban, amik a csapatmunkáról szóltak. A WWII ennek teljesen az ellenkezője lesz. Egy normális férfi/nő bekerül egy olyan szituációba, ahol a csapatmunka igencsak fontos lesz és a csapatnak együtt kell lennie. Az ötlet emögött a lineáris mód mögött az volt, hogy megerősítsük a csapatmunkát és a stratégiát.”
Azt is elárulta, hogy a megjelenés után Európán kívüli pályák is megjelenhetnek majd a második világháborút feldolgozó Call of Duty-ban, ami ráadásul – ha a sávszélesség lehetővé teszi – 60 hertzes frissítést (azaz 60 FPS-t) garantálhat multiplayerben ().
A Call of Duty: WWII november 3-án érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.