Zombimedvéktől lopakodásig – de min is van a fő hangsúly?
A SIE Bend PlayStation 4-exkluzív játéka ritkán kerül bemutatásra, de akkor nagyot szól. A játék tervezője, illetve kreatív rendezője is megszólalt a játékkal kapcsolatban az augusztusi, hivatalos angol PlayStation magazinban. Geoff Hammont idézzük: „A történet Deacon felfedezéséről szól majd, ahogy mozog a világban, ahogy változik, és az egyik nagy témánk a remény lesz. Még ha sz_rban is élsz, hogyan jutsz ki belőle és hogyan hozol össze egy élhető életet?” John Garviné a szó: „Deacon hűsége azokhoz, akik iránt törődik (akár az életét is kockáztatva barátjáért), a Days Gone egyik központi témáját illusztrálja: ha a túlélés nem élet, akkor mit jelent valóban „élni”? Miért érdemes küzdeni? Miért küzdünk, ha a világ olyan sivár? Ha a remény sosem hal meg, mi ad reményt?”
Papíron ez igen jól hangzik, gyakorlatban meg meglátjuk valamikor 2018-ban.
(forrás: WCCFTech )