Előfizetéses rendszer, csak filmek/sorozatok helyett játékokkal…
A Jump egy Windows/Mac/Linux rendszerekre elérhető előfizetéses szolgáltatás lesz, ami főképp régebbi, illetve indie fejlesztésű címekre fog koncentrálni. Ennek zárt bétája július 24-éig fut 10-20 játékkal, de a nyár végére a Jump rendesen is el fog indulni havi 3 ezer forintos áron, mégpedig 60-100 címmel.
A cég vezérigazgatója, Anthony Palma és Cade Peterson, a tartalomért és közösségért felelős alelnöke az IGN-nek ezt nyilatkozta: „Mivel egy gondosan válogatott katalógust készítünk, mindegyik játék elég időt kap, hogy pénzt kereshessen. Ez a fejlesztőknek egy új pénzforrás lehet, amit eddig nem szerezhettek meg, mert így olyan játékosok is kipróbálhatják, akik vagy nem hallottak a játékról, vagy nem vették meg azt.”
Palma a filmiparral is összevetette a Jumpot, ami – szóviccel élve – elég nagy ugrás (Ugrás?) lenne: „Egy film prémium eladásokat hoz össze a mozikon keresztül, és amikor ezek az adatok zuhanni kezdenek, más helyszíneken bukkanhat fel, mint például a HBO-n, a Netflixen, egy előfizetéses szolgáltatáson. Ilyesmi játékokban nem létezik, főleg nem az indie-k környezetében.”
A Jump a PlayFabbal is együttműködik, hogy online funkciók, mint például a matchmaking, a ranglétrák és a cloud elérhető legyen. A Jump weboldala itt lelhető fel. Vajon mennyi esélye lesz talpon maradni a Steam és a GOG mellett? És miért van olyan érzésünk, mintha az OnLive és az Ouya párosának keveréke lenne a Jump…?