Cory Barlog, a játék rendezője egy picit érdekes publikációnak adott interjút.
Nem is éppen egy videojátékkal foglalkozó sajtóorgánum ez, de legalább a Daily Star (!) bevállalta az interjút, amiben ezt nyilatkozta Barlog: „A kameranézet sokáig vitatott téma volt. Ha lassú váltás lett volna, nem biztos, hogy megcsináltuk volna. Jóformán le kellett a sebtapaszt tépnem és ki kellett mondanom, hogy ezt akarom, hogy aztán hónapokig harcoljak a csapatommal emiatt. A vezető harci tervező, Jason McDonald rajongója volt ennek a kamerának és azt mondta, hogy ‘oké, menj el, hagyj békén pár napig, addig kipróbálok, letesztelek valamit, majd visszajövök’. A hétvége után azt mondja, ‘jó, először is mindannyian röhögni fogtok ezen, mert amit én választottam, az teljesen eltérő ahhoz képest, amit szerintem ti elvárnátok’, majd valami egészen király dolgot vázolt fel, ami sokkal közelebb volt ahhoz, amit kértem, és azt gondoltam magamban, „igen!”. Amikor Jason elkezdett beszélni róla, hogy senki sem így kivitelezi, és az, hogy volt pár ötlete arról, miként tudjuk ezt megvalósítani, ez egy nagy kihívás volt.”
A Kratos által használt baltáról Barlog annyit mondott, hogy „Már a kezdetektől ilyen volt. Nagy történelem áll mögötte, nagy része olyan, amit senkinek sem árultunk el és a játék során kerül bemutatásra. Több lesz mint egy fegyver. Ez a történelem egy darabkája lesz, ami közvetlenül hozzájuk és a világ többi részéhez kötődik. Fontos a balta.” (Ez mondjuk kicsit furán hangzik még.)
A God of War 2018 elején jön ki, csak PlayStation 4-re.