A Respawn Entertainment társalapítója és vezérigazgatója, Vince Zampella egy nemrég adott interjújában kijelentette, hogy bár a Titanfall 2 összességében nem kelt el rosszul, mégis sokkal jobb értékesítési teljesítményt vártak.
„Bár a játék sikeres volt, viszonylag jó eladásokat produkált, de annyit nem értékesítettünk belőle, mint amennyit lehetett volna. Talán azért, mert az ár nagyon agresszív volt, vagy talán rossz időszakba jelentünk meg.”
Összességében a Titanfall 2 értékelése pozitív volt, nagy elismerést kapott az egyjátékos kampány, amelynek hiányát az első részletben sokat kritizálták. Azonban az egyik legnagyobb hiba az volt, hogy a játék ugyanazon a héten jelent meg, mint amikor a műfaj olyan nagyágyúi is debütáltak, mint például a Battlefield 1 és a Call of Duty: Infinite Warfare.
Mindezek ellenére is Zampella azt nyilatkozta, hogy a fejlesztőcsapat és az Electronic Arts még mindig lelkesedik a franchise-ért, és arra számítanak, hogy az kiadótól több megrendelést is fognak kapni, hogy a franchise tovább növekedjék.
A Titanfall 2 jelenleg PlayStation 4-en, Xbox One-on és a PC-en elérhető. Maga a Respawn csapat pedig a Star Wars third person akciójátékán dolgozik foglalkozik, melynek fejlesztését Stig Asmussen (God of War) irányítja.