Kratosnak a fiával kapcsolatban is döntéseket kell majd hoznia.
Az októberi, hivatalos angol PlayStation magazinnak interjút adott Cory Barlog, aki a God of War „reboot” vezetőjeként dolgozik (újra) a Sony Santa Monicánál. Ebből az interjúból idézett a WCCFTech:
„Sokan kételkedtek azzal kapcsolatban, hogy mit fogunk csinálni. „Ez nem God of War, ez pofára fog esni, ez rossz!” Erre azt mondtam, hogy én ebben az elképzelésben hiszek és ha arcra esik, akkor leugrok a szakadékba. Nem ítélem el őket azért, mert félnek (mivel azt gondolják, hogy senki sem fogja megvenni és mindenki azt hinné, hogy ez rossz ötlet volt), de úgy vélem, hogy a 2016-os E3-as demó fellelkesítette a közönséget. Megnéztem pár reakcióvideót, és sokan úgy reagáltak [a videóra], ahogy vártam, ami kb. ilyesmi volt: „Te jó ég, az de egy király boss… hogy micsoda, ő segíteni fog?!” Ami lenyűgöző, az nem más, hogy olyanra játszom rá, amit nem várnak a játékosok el, hanem inkább adok nekik valamit, amin elgondolkodhatnak, miközben elmennek [miután megnézték a videót].”
Barlog Kratos fiáról, Atreusról is mondott pár gondolatot: „Ahogy haladsz a játékban, döntéseket hozol majd, hogy mit szeretnél Atreusnak, hogy miképp fogod a két karaktert fejleszteni. Ez olyan is lehet, mintha loadoutokat és öltözékeket aggatsz rájuk, de a pillanat hevében rájössz, hogy ez inkább a Mad Maxre hasonlít. Van egy konzerv kutyaeledeled és döntened kell, hogy megeszed az egészet, hogy erőd legyen, vagy megosztod a kutyával, hogy aludj, és ő képes legyen riasztani veszély esetén. Olyasmi ez, mint ha egy szülő lennél – döntéseket hozol magadnak és a gyerekednek a terhelés egyensúlyával kapcsolatban.”
Bár a God of Warnak nincsen még megjelenési dátuma, a PlayStation 4-exkluzív valószínűleg a 2018-as év elején fog megjelenni. Addig íme pár artwork kép a Twitterről!