Mi az a fura folyékony anyag, amit már oly sokszor láttunk a The Evil Within 2-ben?
Az októberi Game Informer magazinban egy interjút is láthatunk a The Evil Within 2 rendezőjével, John Johanasszal. Ebből idéz a WCCFTech. „Union [a játék helyszíne] nincs dugig tömve túlélőkkel, és nincs sok hivatalos küldetés sem, de néhány túlélő, akit megtalálsz, tippeket, kisebb feladatokat fog adni, amik végül a túlélési esélyeidet növelhetik egy picit. Sok opcionális feladat szabad formájú. Sebastiannak van egy kommunikációs eszköze, ami a világon belül maradt rezgéseket érzékeli. Ahogy felfedezed a környezeted, hirtelen kaphatsz egy erősebb jelet, ami olyan dologhoz vezethet, amit érdemes megnézni… de nem mindegyik jel „jó”. Mindegyik jel, ami egy földalatti halom töltényhez vezethet, van egy olyan, ami Sebastian tudatalattijának sötét sarkába vezérel.”
Az artworkökön gyakran látható fehér folyékony anyagról is mondott pár gondolatot Johanas: „Az a tejszerű anyag egy érdekes koncepció. Van egy játékbeli kapcsolat, amit láthattál pár ellenféllel, és fel fog bukkanni pár olyan területen, amit még nem mutattunk meg. Az alapkoncepciója persze abból jön, hogy belépsz magába a STEM-be. A karakterek, amik belépnek ebbe a pszichológiai világba, azok képei elmerülnek ebben a fehér folyékony anyagban, és innét jön a fő elképzelése. A játék egyik korai koncepciója szerint az egész világ ennek a fehér anyagnak az építőkockáiból épül fel, és azoknak formálódik, akik ezekből alkotnak. Ez végül többnyire egy környezet mint a történet része.”
A The Evil Within 2 október 13-án jelenik meg PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: WCCFTech