A technológia még komoly eredményeket is bemutathat az Automaton Games készülő játékában.
A WCCFTechen olvastuk, hogy a Deceit fejlesztői, az Automaton egy CryEngine-t használó taktikai MMO shooteren dolgozik, és ehhez az Improbable technológiáját, a SpatialOS-t veti be. Hogy mire is képes ez a technológia? Érdemes megkapaszkodni…
Egyszerre EZER játékos egy részletes, megosztott világban, egy 12×12 kilométernyi, felfedezhető, grafikailag realisztikus és dinamikusan változó környezetben, ami komoly taktikai játékmenetet eredményezhet. Eddig nem látott világszimuláció és effektek, rombolható környezet, vadvilág, dinamikus időjárás, vérnyomok, víz- és tűzeffektek…
Erős karakterfejlődés, szociális hubok, globális, játékos vezette narratíva egy egyedi MMO-élményért. Extra játékmód egy aréna shooter módban, ahol maximum négyszázan játszhatnak addig, amíg csak egy túlélő marad (éhezők viadala, PlayerUnknown’s Battlegrounds…). Ez igen!
A játéknak címe még nincs (kódneve van csak, Project X), valószínűleg Early Accessben fog PC-n megjelenni 2018 tavaszán. A SpatialOS-t eddig pl. a Lazarusban, a Seedben, a Rebel Horizonsban, vagy a Chronicles of Elyriában láthattuk. Ha ezeket kivitelezik és nem kell hozzá Paks II, hogy rendesen fusson, komolyan eredményeket érhet el az Automaton-projekt!
Forrás: WCCFTech