Megtudtuk, miért nem volt kimagaslóan jó a Fallout: New Vegas!

Az Obsidian egyik embere kiöntötte a szívét, az eredmény pedig meglepően fájdalmas!

A Fallout: New Vegas az Obsidian játéka (és ők lehet, hogy egy újabb Fallouton dolgoznak eközben – erről tegnap írtunk itt), így ők ismerik a legjobban az alkotásukat. Scott Everts, a csapat technikai tervezője ezt nyilatkozta a PCGamesN-nek:

„A Fallout: New Vegas teljesen más lett volna PC-exkluzívként. Eleinte sok tervünk volt, mint például „itt lesz a víz tárolva, itt lesznek a farmok, itt központosul a kormányzat” – mindent kiterveltünk, nem voltak véletlenszerű dolgok. Sokkal tovább mehettünk volna konzolok nélkül. Egyszerűsítenünk kellett, így kevesebb dolgunk volt, ami leterhelte a játék engine-jét (Gamebryo). Így a játéknak kevesebb teljesítménybeli problémája volt. Feltörtük ezt a szituációt egy kis mértékben, de az én szemszögemből egy teljesítménnyel kapcsolatos játék volt és nekünk ki kellett javítanunk pár dolgot.”

Tehát a konzolok miatt nem volt olyan a Fallout: New Vegas, mint aminek eredetileg elképzelték! Sajnos PC-exkluzív Falloutra sok esély nincsen, hiszen 12 millió kelt el PlayStation 4-en és Xbox One-on a Fallout 4, míg PC-n csak másfél millióig jutott…

Forrás: PCGamesN

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu