Destiny 2: maradnak a kötött fegyverperkek; elég sokan elérték a szintküszöböt!

Luke Smith, a játék rendezője a Bungie játékának közeli jövőjéről beszélt.

Smith az EDGE magazinnak adott interjút, amiből a WCCFTech közölt interjút, ahol elárulta, hogy az elvárásokhoz képest több játékos teljesítette a Destiny 2 kampányát, és elérték a szintküszöböt is.

„Volt pár kellemes meglepetés, de ezek közül néhány miatt önelemzés szükséges. A játékosok extrém nagy százaléka egyaránt befejezte a kampányt és elérte a szintküszöböt. Szerintem ez egy érdekes adat, amire a csapat büszke lehet. Ez azt jelenti, hogy az emberek belépnek a [játék]világba és itt is maradnak. Az egyik dolog, amit biztosan jól kell teljesítenünk, az az a kérdés, hogy ha 80-90 órát játszottál, boldog vagy-e azzal, ahová eljuttattad a karakteredet? És ahol vannak új teendők, érdeklődnél-e a visszatérés iránt?”

Ez a kérdés jogos – azok, akik elég keményen játszották a Destiny 2-t az utóbbi egy hónapban, nem valószínű, hogy mostanában is ugyanolyan intenzitással játsszák. Ez részben azért is történt meg, mert a fegyverperkek az első résszel ellentétben kötöttek, nem véletlenszerűek, és ezért többször is ugyanazt a fegyvert szerzik meg a játékosok.

„Még mindig nagyban támogatom ezt a változást. Úgy vélem, hogy végül a Destiny franchise egy gyűjtögető játék irányába tart. Megértem, hogy most vannak hiányosságok, amikkel foglalkoznunk kell. A dupla fegyverekkel kapcsolatban vannak ötleteink!

Néha előre kitalálod, hogy mik lehetnek a problémák. Néha helyes a jóslatod, és folytathatod a munkát, amit eddig is terveztél, de néha tévedsz, esetleg előre jön valami, ami fontosabb. Számunkra most az a feladat, hogy megnézzük, mi az a potenciális munka, amit el kell végezni, és annak prioritást adunk. Én és a játékmenettel foglalkozó csapat is úgy véljük, hogy a helyes dolgokat tettük meg a gyűjtögető játékért.”

A Destiny 2 PC portja október 24-én érkezik.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu