Luke Smith, a játék rendezője a Bungie játékának közeli jövőjéről beszélt.
Smith az EDGE magazinnak adott interjút, amiből a WCCFTech közölt interjút, ahol elárulta, hogy az elvárásokhoz képest több játékos teljesítette a Destiny 2 kampányát, és elérték a szintküszöböt is.
„Volt pár kellemes meglepetés, de ezek közül néhány miatt önelemzés szükséges. A játékosok extrém nagy százaléka egyaránt befejezte a kampányt és elérte a szintküszöböt. Szerintem ez egy érdekes adat, amire a csapat büszke lehet. Ez azt jelenti, hogy az emberek belépnek a [játék]világba és itt is maradnak. Az egyik dolog, amit biztosan jól kell teljesítenünk, az az a kérdés, hogy ha 80-90 órát játszottál, boldog vagy-e azzal, ahová eljuttattad a karakteredet? És ahol vannak új teendők, érdeklődnél-e a visszatérés iránt?”
Ez a kérdés jogos – azok, akik elég keményen játszották a Destiny 2-t az utóbbi egy hónapban, nem valószínű, hogy mostanában is ugyanolyan intenzitással játsszák. Ez részben azért is történt meg, mert a fegyverperkek az első résszel ellentétben kötöttek, nem véletlenszerűek, és ezért többször is ugyanazt a fegyvert szerzik meg a játékosok.
„Még mindig nagyban támogatom ezt a változást. Úgy vélem, hogy végül a Destiny franchise egy gyűjtögető játék irányába tart. Megértem, hogy most vannak hiányosságok, amikkel foglalkoznunk kell. A dupla fegyverekkel kapcsolatban vannak ötleteink!
Néha előre kitalálod, hogy mik lehetnek a problémák. Néha helyes a jóslatod, és folytathatod a munkát, amit eddig is terveztél, de néha tévedsz, esetleg előre jön valami, ami fontosabb. Számunkra most az a feladat, hogy megnézzük, mi az a potenciális munka, amit el kell végezni, és annak prioritást adunk. Én és a játékmenettel foglalkozó csapat is úgy véljük, hogy a helyes dolgokat tettük meg a gyűjtögető játékért.”
A Destiny 2 PC portja október 24-én érkezik.
Forrás: WCCFTech