Bezárásra kerül a Visceral Games!

A Dead Space mögött (is) álló csapat stúdiójának ajtajára lakatot tett az Electronic Arts.

Az Electronic Arts Worldwide Studios alelnöke, Patrick Söderlund bejelentette, hogy a többek között a Future Cop: LAPD-t, több James Bond játékot, a Dead Space-szériát és a Battlefield: Hardline-ot fejlesztő Visceral Games „lejtőpályára kerül, majd bezárják”. A Ragtag kódnevű Star Wars játékot átküldik az EA Vancouvernek, ahol már dolgoztak rajta, és a váltással a történetalapú, lineáris kaland helyére is egy „szélesebb élmény” kerül, ami miatt a megjelenést is eltolták a 2019-es üzleti évről.

A közlemény így szól: „Jelenlegi formájában [a Star Wars játék] úgy alakult, hogy egy történeten alapuló, lineáris kalandjáték lett volna. A fejlesztési folyamat során a játék koncepcióját teszteltük a játékosokkal, meghallgatva a véleményüket, hogy mit és hogyan játszanának, szorosan figyelve a [játék]piacon látható alapvető változásokat. Tisztázásra került, hogy egy olyan élményért, amihez a játékosok visszatérnének és sokáig játszanák, módosítanunk kellett a játék tervein. Megőrizzük a kiváló vizualitást, a Star Wars-univerzum hitelességét és a fókuszt, hogy egy ilyen történetet életre keltsünk. Fontos, hogy a játékot átváltoztatjuk egy szélesebb élményre, ami több változatosságot és több tevékenységet ajánl a játékosoknak, ráhajolva a Frostbite engine-ünk képességeire, újragondolva a játék központi elemeit, hogy a játékosok olyan Star Wars-kalandot kapjanak, ami nagyobb mélységet szélességet kínál felfedezésre.”

A Kotakunak a kezébe került egy email, amit Söderlund az alkalmazottaknak kiküldött: „A Worldwide Studiosból szerte érkező fejlesztői csapat átveszi a Ragtag fejlesztését, élen az EA Vancouverrel, ami már dolgozott a projekten. Steve Anthony vezeti ezt a csapatot, és az eddig elvégzett Visceral-munkálatok jelentős részét használni fogjuk – a Ragtag assetjei, amik már fel lettek építve, az új játék alapjaiként szolgálnak.”

Valakiről ugye nem feledkeztünk meg? Amy Hennig, aki korábban az Uncharted-széria rendezője volt, 2014-ben csatlakozott a Visceralhoz! Ezzel kapcsolatban az Electronic Arts szóvivője annyit mondott, hogy „Tárgyalunk Amy-vel a következő lépéséről.” Ez nem tűnik jó jelnek.

Újabb csapatot fejezett le az Electronic Arts – idén már a Mass Effect: Andromedát fejlesztő BioWare Montreal is eltávozott…

Forrás: Electronic Arts, Kotaku, Gematsu

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu