A Visceral-féle Star Wars “gyönyörű, lenyűgöző és a szórakoztató lett volna”

Ezt írja Twitteren a játék egyik volt fejlesztője.

Mint ahogy előző hírünkben is írtuk, annyit tudni előre a Visceral Games bezárásáról és a Star Wars játék projektjének átirányításáról, hogy lineáris játékmenet helyett open worldre számíthatunk majd. Elég keveset tudunk arról is, hogy milyen lehetett volna a régi koncepcióval elkészített Visceral-cím, amelyen Amy Henning, az Uncharted játékok fejlesztője is dolgozott, de az egyik sztoriíró rendkívül érzékletes szavakkal ecsetelte, hogy az Electronic Arts döntése nyomán miből maradunk ki.

“Ez a játék gyönyörű, lenyűgöző és a szórakoztató lett volna.” – írta Todd Stashwick Twitteren. „Számomra egy különleges élmény volt egy igazán nagyszerű játékon, lelkes és tehetséges emberekkel dolgozni együtt.” – tette még hozzá Stashwick. Több részletet sajnos nem árult el a játék mechanizmusairól, a játékmenetről, vagy a történetéről.

Egyelőre csak annyi ismert, hogy az open world irányba átterelt játékot az EA Vancouver fejleszti majd.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu