Ezt írja Twitteren a játék egyik volt fejlesztője.
Mint ahogy előző hírünkben is írtuk, annyit tudni előre a Visceral Games bezárásáról és a Star Wars játék projektjének átirányításáról, hogy lineáris játékmenet helyett open worldre számíthatunk majd. Elég keveset tudunk arról is, hogy milyen lehetett volna a régi koncepcióval elkészített Visceral-cím, amelyen Amy Henning, az Uncharted játékok fejlesztője is dolgozott, de az egyik sztoriíró rendkívül érzékletes szavakkal ecsetelte, hogy az Electronic Arts döntése nyomán miből maradunk ki.
“Ez a játék gyönyörű, lenyűgöző és a szórakoztató lett volna.” – írta Todd Stashwick Twitteren. „Számomra egy különleges élmény volt egy igazán nagyszerű játékon, lelkes és tehetséges emberekkel dolgozni együtt.” – tette még hozzá Stashwick. Több részletet sajnos nem árult el a játék mechanizmusairól, a játékmenetről, vagy a történetéről.
Egyelőre csak annyi ismert, hogy az open world irányba átterelt játékot az EA Vancouver fejleszti majd.