Megvédte a linearitást a God of War igazgatója

Cory Barlog számára még a gondolat is szomorú, hogy a lineáris játékmenetet rossznak tartják.

A Visceral Games bezárása senkit sem hagyott érzéketlenül. A Visceral fejlesztői közül Brendon Isaiah Bengtson is elismerte, hogy „mindenki le volt döbbenve a cégnél”, amikor az EA közölte, hogy annyi volt a Visceralnak. Az Electronic Arts a lineáris játékmenetre vonatkozó, negatívnak értékelt szavai pedig csak olajként hatottak a tűzre a rajongók között. A vitába bekapcsolódott Corey Balrog, a God of War játékok veterán fejlesztője is, (aki az új rész készítését is irányítja), méghozzá a lineáris videójátékok védelmében szólalt fel.

“Szeretem a lineáris játékokat a single player esetében.” – írta Corey Twitteren. „Elszomorít, amikor a „lineáris” szót negatív értelemben használják.”

Barlog emellett megköszönte a Visceral kreatív fejlesztőit a munkájukért. „A cégetek remek videojátékokat készített, amelyek sokat segítettek a saját munkánkban is. Köszönjük!” – írta Twitteren.

Az EA nemrég jelentette be, hogy a Star Wars-témájú akciókaland, amelyet a Visceral Games fejlesztett az EA Vancouverhez kerül, mely cég egyértelműen más megközelítést tervez majd a játékmenet tekintetében. Azt még nem tudni, hogy Amy Henning, az Uncharted egyik veterán fejlesztője marad-e a csapatban, vagy sem.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu