Miért nincsen manapság sok egyjátékos FPS?

A Wolfenstein II: The New Colossus egyik fejlesztője elárulta, mit gondol erről.

A MachineGames senior tervezője, Arcade Berg a GameWatchersen elárulta a véleményét arról, hogy miért is nincs mostanában olyan sok single player FPS.

„Személyes szemszögből főleg a pénz miatt nincsen [több belőlük]. Egy jó, korrekt multiplayer játék nagy pénzforgalmat generál, és az emberek elmondják a barátaiknak, hogy szerezzék be, hogy aztán együtt játszhassanak. Egy konzolos multiplayer esetében meg kell őrizni a lemezt a játék érdekében, de egy egyjátékos címet az emberek visszavihetnek a boltba vagy elcserélhetik, amint befejezték, és persze a fejlesztő/kiadó ezekből az üzletelésekből nem lát jövedelmet. Ez nem a fogyasztó hibája, de sok ilyen szemszög is üzletileg számításba kerül.

A technológia is közrejátszik. Mostanában már elterjedt a szélessávú internet, ami a környezetet [a játékiparban] megváltoztatta. Sok fejlesztő még mindig kreatívan szeret egyjátékos kampányt csinálni, mert így tudod tényleg előadni a történetet. A MachineGames csak ilyen játékokon dolgozik, de a multi is izgalmas és legalább olyan szórakoztató!”

Szóval a pénz beszél, a játékos ugat. Ehh. Legalább a svéd MachineGames komolyan veszi azt, amit csinál – október 27-én érkezik is a következő játékuk, a Wolfenstein II: The New Colossus PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.

Forrás: GameWatchers

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu