A megjelenés előtt Project Natalként nevezett kütyünek befellegzett.
A Microsoft mozgás- és mélységérzékelő kamerája 2010-ben indult, hogy kihívást állítson az akkor elég komolyat menetelő Nintendo Wii-nek, és kb. harmincöt milliót sikerült eladni belőle. Az első, Xbox 360-as változat után viszont jött a lejtmenet: a második, javított változatot eredetileg együtt értékesítették az Xbox One-nal (ami emiatt 500 dollár/euró dolláros árral rajtolt a PlayStation 4 400-as árcímkéjével szemben), de a redmondi cég rövid időn belül elfordult a kamerától, hiszen 2014-től már nem kellett Kinectet venni a konzolhoz, mivel akkortól már nem csomagolták egybe őket.
A Co.Design szerint a Microsoft leállt a Kinect gyártásával, és az Xboxos eszközök marketingfőnöke, Matthew Lapsen elég röviden búcsúzott tőle: „Amikor bemutattuk az Xbox One-t, úgy terveztük, hogy a legjobb élményt a Kinecttel együtt nyújtsa. Ez volt a célunk a konzol rajtjakor, de ahogy a többi termék startjával is történik, figyeled, mi történik, amiből tanulsz és igazodsz.”
A Kinect elemeiben továbbél a Microsoft HoloLens és Mixed Reality headseteiben, illetve az Apple iPhone X arcfelismerő technológiája is a Kinect csapatához köthető. Nyugodjék békében.
Forrás: WCCFTech