Azonos univerzumban játszódik az Assassin’s Creed és a Watch Dogs!

Az Assassin’s Creed: Origins, amit a kreatív rendezője hatalmas előrelépésnek tekint, úgy tűnik, hogy közös univerzumban van a Ubisoft másik franchise-ával, a Watch Dogsszal.

Hogy ne nagyon spoilerezzünk, megpróbáljuk körbeírni: az Assassin’s Creed: Originsben is van modern szekció, és az egyik karakternek van egy laptopja, amin néhány halott személy információja is megtalálható. Egyikük korábban a IV-ben is szerepelt, és ez az illető Chicagóban is járt. Ő ott is halt meg, és hm… nos ki az a képen? Csak nem… Aiden Pearce?

Az Assassin’s Creed: Origins kreatív rendezőjét, Jean Guesdont a GamesIndustry meginterjúvolta, hogy az AC IV: Black Flag mögött álló csapat miért akart új játékélményt alkotni: „Az összes Assassin’s Creedben igyekszünk új dolgokat behozni a játékmenetbe. Az Originsszel egy hatalmas előrelépést akartunk tenni, modernizálva a játékélményt, és ezért érintettünk pár új dolgot: a sas, a lehetőség, hogy bárhova úszhassunk, hogy köveket lehessen mászni, hogy nyilakat kilőhessünk, és a közelharcot kombináltuk a távolságival. A játékmenet teljes egésze modern úton jár, [az] RPG [műfaj] felé tartva.”

Megvédte a sast, Senut is, mert az hasonlít a Ghost Recon: Wildlands drónjához: „Mi mindig ott kezdünk, hogy milyen játékot szeretnénk csinálni, majd ott kötünk ki, hogy minek lenne értelme. Melyik fícsőrnek van értelme? Az Assassin’s Creed: Syndicate-ben a csáklya teljesen érthető volt, hiszen London volt a legmagasabb városunk valaha: néhány épület 6-7 emelet magas volt, úgyhogy kellett valami a gyors megmászás miatt, így ez szükségszerű volt. Mivel az Origins egy teljesen eltérő világ, más megoldásokkal rukkoltunk elő.

Egy hatalmas világot hoztunk össze, ami teljesen meg van töltve mesterséges intelligenciával, ami állandó és a teljes területre kiterjedő, szóval minden élőlény benne ténylegesen él – még azok is, amik Bayektől távol vannak. Ez nagyon érdekes pont azért, mert olyan szituációkat alkot, amikre a fejlesztők nem számítottak. Szóval miért is sas? Részben a közeli helyek stratégiai perspektívája miatt, részben azért, mert láthatod a világot a távolból, és így feladatokat szabhatsz meg magadnak. Ennek semmi köze nincs más játékokhoz.”

Legyen is így akkor. Ugye nem derül ki majd, hogy Aiden egy Assassin leszármazottja…?

Forrás: Kotaku, WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu