Az Overwatch mögött álló csapat elárulta, hogy eredetileg mit is terveztek…
Jeff Kaplan, az Overwatch rendezője a BlizzConon beszélt a múltról egy keveset. Korábban ők a Titan névre hallgató MMO-n dolgoztak, ami alól végül a Blizzard kihúzta a szőnyeget. Ezután másfél hónapot kaptak arra, hogy egy új játékkoncepcióval rukkoljon elő a csapatával. Az eredmény nem az Overwatch lett, hanem a Crossworlds! Ez egy MMO lett volna akár ötven osztállyal/karaktertípussal, és helyszínként „az univerzum kereszteződése” szolgált volna.
„Az ötlet az volt, hogy volt egy elhagyatott őrző pont az univerzumban, ami az univerzum kereszteződésénél lett volna, és többfajta földönkívüli kötött volna ki ugyanazon a bolygón. Hat-kilenc osztály felfedezését fontologattuk,” mondta Kaplan. Geoff Goodman, a Blizzard osztálytervezője (aki most az Overwatch hőseit tervezi amúgy…) ezt feltolta volna ötvenre, és mindegyiknek egy meghatározott skillsete lett volna, merőben eltérve egymástól. Kaplan ezt kicsit lehetetlennek tartotta, de gyorsan összehozott egy prezentációt, ami a Titan stílusából is merített. Lent látható is a kép – ugye, hogy ismerős néhány karakter?
Volt egy másik ötletük is a Crossworldsön túl: elképzeltek egy Starcrafthoz köthető projektet is, ami annak univerzumának karaktereire összpontosított volna. Többet ebből sajnos Kaplan nem közölt, de egy koncepciós képet bemutatott belőle (ez lenne a harmadik). Nos, ő is valahonnét ismerős…
Forrás: PC Gamer