„Soha nem látott játékmenet-elemekkel”, hm?
Blake Jörgensen a UBS Global Technology Conference-en beszélt erről a játékról, amit a Motive fejleszt Jade Raymond (ex-Ubisoft, Assassin’s Creed!) felügyelete alatt. „Sok új, érdekes játékmenetet tartalmaz, amit szerintem senki sem látott idáig,” mondja Jörgensen. A GamesIndustry-n egy másik témáról is beszélt az Electronic Arts pénzügyi főnöke…
…mégpedig az akció műfaj felé történő mozgásról, amire már a BioWare következő játéka, az Anthem is már ezzel a gondolatmenettel készül. „Az akció [műfaj] tisztán az, amiben a legnagyobb hiányunk van, és ezért is építjük az Anthemet és Jade Raymonddal a Motive új játékát is ebben a stílusban. Ez a játékok legnagyobb szektora, amiben nem sok időt töltöttünk el, ugyanis a sportjátékokra és az FPS-ekre koncentráltunk. Úgy érezzük, hogy az akciójátékokban hatalmas lehetőség rejtőzik.”
Szóval most máshol akarnak pénzt keresni (nos, mikrotranzakciók…), és amíg nem látjuk a Motive új játékát működésben, addig nem nagyon hinnénk el, amit Jörgensen mond!
Forrás: GamesIndustry, GameSpot