Guerrilla Games: kreatívabbak a játékok a rajzfilmeknél!

A holland csapat (akiknek a Horizon: Zero Dawn-t is köszönhetjük a Killzone-on túl) szerint a filmekhez képest több lehetőség rejlik a játékfejlesztésben.

Jan-Bart van Beek, aki a Horizon: Zero Dawn belső pitchéért (koncepciójáért), illetve a Guerrilla Games művészeti és animációs irányzatáért is felel, meg lett interjúvolva a GamesIndustry által, ahol elárulta, miként is hozták létre Aloy világát, kiemelve azt is, hogy egyedi lehetőségek lakoznak a játékkészítésben.

„Olyasmit szerettünk volna, ami releváns érzéseket kelt, amit az emberek meg tudnak érteni, de közben valami idegen és friss is. Ezt meg tudod csinálni egy képregényben, de főleg a videojáték az a médium, ami tényleg lehetővé teszi az eféle őrült dolgok megalkotását. Régebben (a 80-as, 90-es években) ezt a szerepet a szombat reggeli rajzfilmek töltötték be a dús fantáziájú világaikkal, de ezt még mindig kivitelezhetjük a játékokban.

Ezt találjuk izgalmasnak bennük! Még mindig van benne könnyűség, komolytalanság, hiszen megőrülhetsz és olyan kombinációkkal rukkolhatsz elő, amire az emberek nem nagyon számítanak. A játékosok általában jóval nyitottabbak új ötletek elfogadására, emiatt ideális piac [a játékipar].”

És tényleg – a Killzone után elképesztően friss hatású volt a Horizon: Zero Dawn, ami a múltat a jövővel keverte…

Forrás: GamesIndustry

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu