Hetente tartanak megbeszélést az Electronic Artsosok és a Lucasfilmesek.
A VentureBeat interjút készített Lucas Reilly-vel, aki a Disney Interactive-nál a Lucasfilmes játékokért felelős csapatának alelnöke, aki beszélt az Electronic Artsszal való kapcsolatukról és a lootboxok okozta problémákról.
„Ők elfogadják a mi véleményünket és ők is véleményeznek. Eléggé együttműködünk, hogy megértsük, hogyan működnek ezek a rendszerek és mit is próbálnak elérni, hogy miként érintik a brandet, és hogyan hatnak a fogyasztói élményre. Szerintem a kihívás, ami mindenkit érint az iparban, az az élő szolgáltatások tuningolása, behangolása – néha nem sikerül az első alkalommal összehozni, miután a játékosok százezreinak, millióinak kezeibe adod azt. Folyamatosan megtanulod, hogy miként lépnek interakcióba az általad alkotott dolgokkal, és olyan témákba ütközöl, amit eközben hangolnod kell. Ez a szerencsétlen realitása annak, ha egy élő szolgáltatásos komponenssel rendelkező játékot készítesz.
Nem tudok másra gondolni, ami ehhez hasonló, folyamatos gond lehet – csak biztosra szeretnénk menni abban, hogy a játékosoknak remek Star Wars-élményük van a nap végén. Amilyen mértékben ezek a rendszerek [mikrotranzakció/lootbox – a szerk.] érintik az élmény minőségét, mindig lesz nézőpontunk arról, hogy miként kerülnek implementálásra,” mondta Reilly.
Ez a nyilatkozat mintha egybe vágna azzal a pletykával, hogy a Disney utasítására kerültek kikapcsolásra ideiglenesen a mikrotranzakciók… de ettől függetlenül nem lehet másképp nevezni a nyilatkozatot, mint úgy, hogy PR-szöveg…
Forrás: VentureBeat