Death Stranding: Kojima kipakolt

Hideo Kojima több újdonságot is elárult a számunkra még mindig érthetetlen The Game Awards-trailer után.

Az IGN-nel beszélgetett el a Death Stranding rendezője, aki elárulta, hogy a játék egyik témája az élet és a halál, és ha meghalunk, az nem jelenti azt, hogy vége lenne. Sam (Norman Reedus) víz alatti világban való felkelése Kojima szerint azt jelenti, hogy meghalt, ugyanis ide kerülnek a pacsker feldobásakor a karakterek. Ezt a területet belső nézetben felfedezhetjük Sam egyedi képessége miatt – testen kívüli élményként tárgyakat gyűjthet. Kojima szerint ez a „Continue” képernyő a visszaszámlálóval a saját elképzelésében.

A visszatérésünkkor a halálunk utáni időpontban leszünk – erre példa a trailerben a kráter jelenléte. Karaktertől függően többet is láthatunk majd belőlük Kojima szerint. Azt is elárulta, hogy a trailerben látott eső nem evilági (ezért nő egy másodperc alatt ki egy növény, ezért korosodik meg bárki, akire ráhull) – a neve Timefall, és Kojima szerint Sam (aki azért sír, mert „akkor épp elég szomorú”) egyedi helyzetben van ezzel kapcsolatban. Azt is elmondta, hogy a ruháján látható Porter mögötti gondolatban (miszerint a családneve vagy foglalkozása lehet) van némi igazság, de nem teljesen.

A baba (első trailer: vízpartra mosva, második: csőben, harmadik: Sam nyelőcsövében…) ugyanaz mindhárom videóban, és a játék mechanikájához és történetéhez egyaránt kötődik. A karakterekhez kötődő robotkaroknak van neve, de ez nem lett elárulva, de az gyanús, hogy akihez a baba került, akkor ezek életre keltek. A harmadik videó rövid idővel a prológus után játszódik, a SAG-AFTRA sztrájk (ami azóta már véget ért) hátráltatta a motion capture és szinkronmunkálatokat, és Kojima azt is elmondta, hogy bár úgy tűnik, hogy az utóbbi egy évet jóformán utazással és semmittevéssel töltötte, a lehető legjobb időpontra vár a játékmenet bemutatásával. (Vagy csak az E3-ra készülnek, mert még korai állapotú a fejlesztés…)

Az idei fejlesztésről Kojima elárulta, hogy a Guerrilla Gamestől kölcsönzött Decima engine-t főleg a jelenetekben használják másutt, és emiatt gyakran kikérik a véleményüket. Azt is elmondta még, hogy sok AAA játék 3-5 évnyi fejlesztési időt igényel, de volt olyan is, ami 10-et, és ezért is nem nagyon mesél nyilvánosan a Death Strandingről, amiről végül annyit mondott, hogy ha most még zavaróan bonyolultak a trailerek, nem kell félni, mert mindennek értelme van és a végén összeáll a kép.

A Death Stranding jelenleg PlayStation 4-re készül. (Meg talán PC-re.)

Forrás: IGN

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu