A Nintendo nem akarja a PlayStation 4, az Xbox One, és a PC-s technológiák útját követni.
Miközben a Sony és a Microsoft a 4K felbontás, a HDR, illetve a virtuális valóság irányába indult el, a Nintendo nem követi ezeket a trendeket. (És ezzel azért mégis erős eladásokat hoznak össze – decemberben is a legkelendőbb konzol volt a Switch…) Philippe Lavoué, a Nintendo franciaországi általános menedzsere a francia LesNumeriquesnek ezt nyilatkozta – az angol fordítást a WCCFTechen találtuk:
„Nagyon pragmatikusak vagyunk. A VR headsetekkel kapcsolatban megvannak a kétségeim, hogy képesek-e elcsábítani a közönséget. A fogyasztók nem türelmesek, ha szórakoztatásról van szó, és ha nem vagy képes egy teljeskörű megoldást biztosítani nekik. A 4K-val kapcsolatban: fektessünk be egy technológiába, ami nincsen széleskörűen adoptálva? Hol vannak ma a 4K-s kijelzők? Fektessünk be ebbe, mielőtt a fogyasztó erre váltana? Nem tudunk mindenhová anyagilag költeni. És mi lesz új a riválisainkhoz képest? Ha ugyanazt csinálnánk, mint a többiek, az a halálos ítéletünket jelenti, mivel kisebbek vagyunk náluk! A Switch-csel megtehetjük, hogy a felhasználók életéhez hozzáilleszthető, különféle használati módokat kínálunk. Az az előnye, hogy belefér az életedbe nap mint nap, így a videojátékok használata kevésbé tekinthető kivételesnek.”
Viszont egy egészséges középutat meg lehetne találni: egy erősebb specifikációkkal rendelkező Nintendo Switch (feltéve, ha nem lenne sokkal drágább) vajon mekkora teret hódíthatott volna az első 10 hónapjában?
Forrás: LesNumeriques, a WCCFTech fordítása alapján