A BioWare fejlesztői azt is hozzátették, hogy fogalmuk sincs, honnan származnak ezek a pletykák, de még csak hasonlóra sem készülnek.
A kijelentéseket Brennon Holmes, az Anthem vezető fejlesztője tette a Redditen a rajongóknak, akik a mikrotranzakciók lehetséges felbukkanásától félnek az Anthemben.
Mivel az Electronic Arts az utóbbi időkben próbálkozott többször is a mikrotranzakciók alkalmazásával, bizonyos pletykák arra utaltak, hogy a BioWare multiplayer shooterében is találkozunk ilyesmivel. Mivel erre vonatkozóan nincs konkrét, hitelt érdemlő forrásunk, így ezt nem jelöljük meg, Holmes viszont elég fontosnak tartotta, hogy beszéljen róla.
„Nem tudom, ez az információ honnan származik, de semmi ilyesmit sem tervezünk.” – szögezte le Holmes. A konkrét Reddit kérdés egyébként az volt, hogy használják-e majd a „dinamikus nehézségi” szintet, amelynek a kérdező szerint az a lényege, hogy úgy alakítsák a tárgyak specifikációit, hogy a mikrotranzakciókhoz kelljen nyúlni a felhasználóknak.