Azért Jacinda Chew nemcsak játszott, dolgozott is: a PS4-es játék végső borítója rövidesen elkészül.
New York utcái felett keresztüllibbeni, egyik épülettől a másikig lendülni minden Spider-Man rajongó álma. Aki eddig olyan szerencsés lehetett, hogy kipróbálhatta a játékot, az a Pókember jól ismert ide-oda repülését is megtapasztalhatta New York felhőkarcolóinak szédítő magasságaiban. „Amit igazán imádok a játékban, az az utca szintjéig való alámerülés, aztán az utolsó pillanatban, még a földet érés előtt ismét a magasba lendülök.” – mesélte az Insomniac Games művészeti vezetője.
„Imádom, ahogy szinte szó szerint szédülök a repüléstől!” – tette hozzá. És hogy mi történik, amikor elvéted a hálóvetés ritmusát, és akaratunk ellenére a mélybe zuhanunk? Persze, nem lesz semmi bajunk, elvégre Pókemberről van szó, de elég rossz érzés ennyire bénázni Spidey-val, főleg, ha élőben közvetítjük a játékot. „Persze, földet érünk… de hát én Spider-Man vagyok, szóval stílusosabb akarok lenni… A földet érés unalmas.” – folytatja a hölgy. „Szóval azt javaslom, hogy elegánsan játssz – ettől sokka a sokkal szórakoztatóbb lesz Spider-Mannek lenni!”
Emellett Ms. Chew azt is hozzátette, hogy rövidesen elkészül a játék végleges borítója.