„Valaki meg is veszi ezeket, ahelyett, hogy azt nézi, hogy mások játszanak vele Youtube-on?”
Amy Hennig, neve játékfejlesztő, aki annak idején az Uncharted sorozozattal vált híressé, arról beszélt a Polygon nevű portálnak, hogy mi lehet az oka, hgy mostanában oly sok single player játékot töröltek és azok az AAA címek sem mennek túl jól, amelyekhez pedig nagy reményeket fűztek, illetve a többjátékos és a „games as a service” címek egyre nagyobb szerepet kapnak.
„Egyre többen azon tűnődnek, hogy: mégis miért törölnek rengeteg lineáris, történetalapú játékot? Hiszen pont az ilyen játékokat szeretjük!” Hennignek egy nagyon kemény válasza van erre. „Azért nem veszik ezeket az emberek, mert inkább azt nézik, ahogy mások online játszanak velük.”
„Amikor egy ilyen játékot fejlesztesz, több millió dollárt ölsz bele, amit „szeretnéd”, ha legalább hosszútávon megtérülne. Az a nagy kérdés, hogy megveszed-e, vagy azt nézed, ahogy mások játszanak vele Youtube-on?” kérdezte az olyan címek „anyja”, mint az Uncharted.