2015 óta mintha nem is hallottunk volna a Kurskról.
Még 2015-ben jelentette be a lengyel Jujubee a Kurskot, amiről ezúttal a blogján írt pár új részletet. A fejlesztők felütése érdekes: „az első teljeskörű kaland-dokumentum játék” lesz a Kursk szerintük.
Ez a játék egy belső nézetes sandbox lesz, amiben a hajó felfedezése, és különféle játékmenetbeli mechanizmusok segítségével a titkok felderítése lesz a feladatunk. Új ötletekkel is szembe fogjuk találni magunkat a tíz órás történet során, ugyanis a katasztrófa körülményei még a mai napig nem tisztázottak. Emiatt is fogunk egy kémet irányítani, aki a Shkval torpedókról gyűjtene információt, amik a Jujubee szerint „az összes fő hírszerző szolgálatot érdekelték akkoriban.”
Többnyire a Kursk tengeralattjárón töltjük az időnket, de Moszkvában és Vidyayevóban is megfordulunk majd. A realizmus lesz a cél, illetve az, hogy a játékos úgy érezze magát, mintha a tengeralattjáró stábjának tagja lenne. Több morális döntés, és ebből fakadóan több befejezés is lesz. Kicsit érdekes, hogy már most írnak a két DLC-ről is – ezek a megjelenés után érkeznek.
Az első DLC, a Kengir egy rab a Kengir munkatáborból való menekülését adja elő (az időpont: 1954), a második pedig VR-támogatással tolja meg a Unity engine-t használó Kurskot, ami idén érkezik PC-re.
Forrás: Jujubee