Rondább-e a játék, ahogy közeledik a már meghatározott megjelenési dátumához?
A God of War egyik fő művésze, Raf Grassetti a Twitteren próbálta eloszlatni azon pletykákat, miszerint a 2016-os E3-on bejelentett játék (mint ahogy korábban sok Ubisoftos cím esetében láthattuk) rondább lett a régebbi trailerekhez, képekhez képest.
„Csak a fény iránya és a köd változott meg, az E3-as részlet a játékban van, csak eltérő lesz – meg fogod érteni, amikor játszani fogsz. Jormungandr, Kratos és Atreus pontosan ugyanolyan marad, mint a trailerekben. Röhögök!” lényegében ezt írta Grassetti. Korábban pedig ezzel rukkolt elő (szerencsére már angol nyelven…): „Néhány valós idejű kép a God of War sztori traileréből. Nehéz volt összerakni, miközben magát a 25+ órás játékot befejezzük ezen a minőségen.” Eddig mintha 20 óra lett volna a hossz – nocsak.
A God of War április 20-án fog megjelenni, kizárólag PlayStation 4-re.