A BioWare nemrég elhalasztott játéka több lehetőséggel is erősíthet.
Az eredetileg 2018 őszére kitűzött megjelenési dátumot tartani nem képes Anthem át lett tolva 2019 elejére, hogy a BioWare ne egy hanyagul összerakott címmel jelentkezzen (amit valószínűleg az Electronic Arts, a kiadó nem tolerálna…), és ezt jól konstatuálja a fejlesztők Reddites aktivitása.
Brenon Holmes a játék technikai dizájnrendezője, aki egy rajongói felvetésére reagált. Az ötlet az volt, hogy a World of Warcrafthoz hasonlóan itt is legyenek egyedi címek/rangok adott kihívások, feladatok teljesítése után: „Remek ötlet, továbbítom a rendszerrel foglalkozó csapatnak – szerintem van mód arra, hogy belevegyük valami másba, amin már dolgozunk!”
A Javelinek (a játék exoskeletonjai – The Surge, például abban is van ilyesmi) vizuális, látható sérülésének lehetőségére is reagált: „Ez olyasmi, amiről beszéltünk már – nem biztos, hogy bele tudjuk-e venni a végső shaderes megoldásba… de ilyesmi iránt tényleg érdeklődünk!” Szóval itt ennek technikai akadályai lehetnek, és mivel épp a Frostbite engine-nel voltak gondjai a csapatnak a fejlesztés során a pletykák szerint, lehet, hogy emiatt nem fogják megoldani a látványosan leharcolt Javelineket.
Az Anthemre valószínűleg az E3-ig várnunk kell, hogy többet megtudhassunk róla… így addig ne is reméljük, hogy a korábban megígért bétáról halljunk bármit is.
Forrás: WCCFTech