Nézetváltásra készül a Naughty Dog?

A The Last of Us Part II elkészülte után eltérő irányvonalat vehetnek fel a fejlesztők.

A DICE Summiton (amiről tegnap már beszámoltunk Phil Spencer, az Xbox-vezér beszédével kapcsolatban) részt vett Neil Druckmann is, aki a The Last of Us Part II kreatív rendezőjeként dolgozik a Naughty Dognál. Elárulta, hogy a kedvenc játékai külső nézetűek (a The Last of Us is ilyen, vagy a Gears of War), mivel így könnyebben tud azonosulni a karakterekkel. Viszont kiemelte, hogy a narratív játékok belső nézetben is kivitelezhetőek, és több ilyen játék esetében is az eredmény kiemelkedő volt.

Amikor elkezdte a csapat a The Last of Us fejlesztését, a csapat sokat töprengett azon, hogy belső vagy külső nézetet alkalmazzon, illetve az is téma volt, hogy single player vagy multi játék legyen belőle. Amikor elkezdett összeállni a kép, a külső nézet mellett döntöttek, viszont egy közelebbi kameraállást vetettek be az intimebb érzés miatt.

Azzal is viccelődik a csapat, hogy ha ők fejlesztenék a Half-Life 3-at, akkor milyen lenne belső nézettel. A stúdió amúgy „teljesen nyitott” még a The Last of Us Part II utáni tervekkel kapcsolatban, és nem biztos az sem, hogy külső nézetes lehet a következő játékuk. Szóval lehet, hogy tényleg nézetet váltanak!

Persze ezt nem szabad még megerősítésként venni.

Forrás: DualShockers

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu