A The Last of Us Part II elkészülte után eltérő irányvonalat vehetnek fel a fejlesztők.
A DICE Summiton (amiről tegnap már beszámoltunk Phil Spencer, az Xbox-vezér beszédével kapcsolatban) részt vett Neil Druckmann is, aki a The Last of Us Part II kreatív rendezőjeként dolgozik a Naughty Dognál. Elárulta, hogy a kedvenc játékai külső nézetűek (a The Last of Us is ilyen, vagy a Gears of War), mivel így könnyebben tud azonosulni a karakterekkel. Viszont kiemelte, hogy a narratív játékok belső nézetben is kivitelezhetőek, és több ilyen játék esetében is az eredmény kiemelkedő volt.
Amikor elkezdte a csapat a The Last of Us fejlesztését, a csapat sokat töprengett azon, hogy belső vagy külső nézetet alkalmazzon, illetve az is téma volt, hogy single player vagy multi játék legyen belőle. Amikor elkezdett összeállni a kép, a külső nézet mellett döntöttek, viszont egy közelebbi kameraállást vetettek be az intimebb érzés miatt.
Azzal is viccelődik a csapat, hogy ha ők fejlesztenék a Half-Life 3-at, akkor milyen lenne belső nézettel. A stúdió amúgy „teljesen nyitott” még a The Last of Us Part II utáni tervekkel kapcsolatban, és nem biztos az sem, hogy külső nézetes lehet a következő játékuk. Szóval lehet, hogy tényleg nézetet váltanak!
Persze ezt nem szabad még megerősítésként venni.
Forrás: DualShockers