Lényegében ezt gondolja a NieR és a Drakengard-sorozat rendezője.
A NieR: Automata pedig egészen jól áll – a Twitteren azt írta a franchise hivatalos japán fiókja, hogy a PlayStation 4-en és a PC-n összesen eddig 2,5 millió példány fogyott a játékból, ami kicsivel több mint egy év alatt nem is rossz teljesítmény.
Ennek ellenére a Polygonnak a japán úriember ezt nyilatkozta: „Ha egy másodpercre komoly lehetek, a NieR: Automata és a SINoALICE [mobilos játék, júniusban jött ki Japánban – a szerk.] megjelent és mindkettő nagy sikert aratott. De nem vagyok nagyon biztos abban, hogy a következő játékaim is hasonlóan fognak szerepelni. Úgy érzem, hogy két-öt éven keresztül csak kudarcot fogok vallni velük, szóval amit most szeretnék csinálni, az az, hogy a lehető legtöbb pénzt megkeressem, és utána lassan romolhat a hírnevem. Tényleg komolyan mondom ezt. Nem hiszem, hogy a népszerűség örökké tart, szóval addig keress a lehető legtöbb pénzt, amíg tudsz.”
Erre csak annyit lehet mondani, hogy őszinte. Nem szállt el a sikereivel, és az ilyesmit becsülni kell. Persze még nem tudjuk, hogy min dolgozhat Yoko Taro (talán egy újabb NieR-en?), úgyhogy addig nem áll módunkban dönteni a következő projektjeinek minőségéről.