Dean Evans több kockázatot akar a fejlesztésben vállalni.
Evans nem kevesebb mint tizenkét év után hagyja maga mögött a Ubisoftot – korábban a Splinter Cell, az Assassin’s Creed és a Far Cry szérián is dolgozott. Egy új játékon dolgozott, amit viszont a francia kiadó kukázott. Ahelyett, hogy elfogadta volna a párizsi stúdióba való átirányítást, inkább úgy döntött, hogy egy új stúdiót alapít, de előtte szünetet tart.
„A feleségemmel szétváltunk, aztán a projekt, amin dolgoztam, törlésre került. Ez a sok sz_r, ami velem egyszerre történik, ez késztetett arra, hogy elgondolkozzam: az-e a legjobb számomra, hogy egy másik külföldi országba költözzek? Sokan panaszkodtak már az AAA játékbizniszről és a kockázatvállalás hiányáról, és én egy kib___ott nagy képmutató lennék, ha nem kockáztatnék. Úgyhogy b____a meg, szerintem összehozom a saját stúdióm, és meglátom, mi lesz ebből.
Szerintem a jövő nem abból áll, hogy mi játékokat fejlesztünk, hanem virtuális világokat hozunk létre, majd a játékosoknak adjuk az eszközöket és a rendszereket, amivel korlátlan számú játékot alkothatnak. Nem csak játékra, hanem az abban való létezésre fogunk tereket alkotni. Meglátjátok, tíz éven belül ugyanolyan fontos lesz a digitális létezésed, mint amennyira a valós,” mondta a GameInformernek Evans.
Szóval ahelyett, hogy a Far Cry 3: Blood Dragonból egy spin-off franchise-ot alkothatott volna (ez nem jött össze), inkább jó viszonyban eltávozott a Ubisofttól – vajon egy újabb Blood Dragon játékon dolgozott? Ezt sosem fogjuk megtudni, de kíváncsiak leszünk, hogy milyen virtuális tereket „szülhet” Evans a jövőben…
Forrás: GameInformer