Tovább folytatódik a marketing-gépezet menetelése.
Cory Barlog, a játék rendezője a Twitteren egy olyan kérdést kapott, hogy lesz-e New Game Plus a játékban (azaz van-e esély egy második végigjátszásra, ami általában nehezebb ellenfeleket kínál, de megőrizzük mondjuk az összes eddig megszerzett képességünket vagy tárgyunkat) – erre így válaszolt: „Hmmm… valami eltérő dolgunk lesz. Inkább arról fog szólni, hogy játssz tovább, ha befejezted [a történetet], mivel olyan sok dolgot raktunk be a fő utazáson túl!” Ebből a megfogalmazásból az jön át, hogy lehetnek olyan dolgok, amiket csak a végigjátszás után láthatunk, és ezt jóformán meg is erősítette.
A befejezésről is beszélt a Daily Starnak. A publikáció megemlítette a kérdésében, hogy Barlog szerette a cliffhanger-stílusú befejezést a God of War 2-ben, viszont kaphatnak-e a játékosok egy „kiadósabb” befejezést? A válasz? „Is-is. Meglesz az a természetes érzés, hogy a játék története befejeződik, de, ahogy korábban mondtam, nem dolgoztam eddig egy játékon sem annyit, hogy ilyen sok titkot elrejtsek benne – szó szerint mindenütt ott vannak!” Szóval cliffhanger is lesz, és nem is. (Tehát készüljünk a folytatásra…?)
Az IGN-nek elmondta, hogy ő mindig is szerette Kratos karakterét, de pár rajongó, illetve a Sony-n belül néhányan felvetették, hogy ideje lenne őt végre maguk mögött hagyni. Sőt: a fejlesztés során sokan ellenezték Kratos fiát, Atreust is, de ő kitartott mellette, így megmaradt: „Volt egy pont, ahol majdnem arra lettem kényszerítve, hogy szabaduljak meg Atreustól, mert mindenki azon pánikolt, hogy mennyire összetett lesz… de Kratos? Nem: már a kezdetekkor elhatároztam, hogy egy olyan kihívást szeretnék, amiben egy, néhány személy által utált karaktert választok. „Nézd, nem szeretem őt. Néha elítélendő [amit művel],” mondják. Mi így írtuk őt meg. Direkt lett egy anti-hős.”
A God of War április 20-án érkezik, kizárólag PlayStation 4-re.