Szépen is állnánk, ha a Sony egyik idei nagy exkluzívja nem támogatná az erősebb PlayStation 4-et…
A ResetErán bukkant fel egy dia a Quantic Dream, a Detroit: Become Human, a Beyond: Two Souls, a Heavy Rain és a Fahrenheit fejlesztőinek GDC-s előadásából. Ezen vázlatosan, de lényegre törő módon lett leírva, hogy a PlayStation 4 és a PlayStation 4 Pro miként fogja futtatni az androidok és emberek közötti konfliktusok történetét.
A PlayStation 4 1080p/30 FPS mellett HDR-támogatással, illetve 192x108x64 térfogatú megvilágítással fog rendelkezni. Ezzel szemben a PlayStation 4 Pro megőrzi a HDR-támogatást, de a felbontást checkerboard felskálázással 2160p-re emeli 30 FPS-en (nem lesz teljesítmény mód itt, ahogy a God of War esetében?), de a kezelőfelület teljesen biztos, hogy natív 2160p lesz, és a megvilágítás térfogata is 235x135x64-re növekedik.
Szóval nagyobb felbontás és több fényeffektus vár azokra május 25-én, akik PlayStation 4 Pro-n fogják játszani a Detroit: Become Humant.
Forrás: ResetEra