Nos, ez azért már kicsit merész…
A Twitteren Cory Barlog, a játék rendezője gyakran válaszol a kérdésekre. Az egyik ilyen kérdés az volt, hogy lesznek-e kihívások, vagy legalább más játékmódok az alap történeten kívül. A válasz egy rövid, de tömör „Igen.” volt. Azt is megerősítette, hogy több elmentési helyünk is lesz, persze ez alól kivétel a legnehezebb nehézségi szint lesz – erről korábban írtunk már. A szex-minijátéktól is búcsút vehetünk – erre egy szintén tömör „Nem” volt a reakció.
Barlog a Kotakunak is beszélt a játékról, amit amúgy már mi is nagyban nyúzunk. (És többet nem mondhatunk, mert a Sony valószínűleg rövid úton eltenne minket láb alól!) Szerinte adjunk a játéknak egy esélyt, mielőtt leszólnánk, és a Sony sokat visszatartott belőle (azaz kevés játékmenetet, infót szórtak el), hogy „egészében átélhessük majd az élményt”.
„Tudom, hogy sokan azt mondják, hogy ez más, meg sok változásra került, és emiatt törlik az előrendelésüket, de szerintem sokuknak játszania kellene a God of Warral. Visszafogottak voltunk az információval és azzal, hogy mit mutatunk meg a játékból, és ez része a paranoiámnak. Azt szeretném, ha az emberek az egész élményt átélhetik. Mindenki, aki ezen a játékon dolgozott (a csapat nagy része), a God of War részese volt már a kezdetektől (a PS2-n). Semmi sem változott cinikusan, nem voltunk erre kényszerítve. Mindannyian sokan beleadták a szívüket, lelküket, és az, ami a franchise-ot azzá tette, ami, ebben a játékban is ott van,” mondta Balrog.
Két hét múlva, 20-án fog megjelenni a God of War, kizárólag PlayStation 4-re. Slusszpoén? A GamesRadarnak Barlog elmondta, hogy 100%-ra végigjátszania 43 (negyvenhárom!) óráig tartott!
Forrás: WCCFTech, Kotaku, GamesRadar