A stúdió általános menedzsere, Casey Hudson bizakodó.
A BioWare oldalán egy blogbejegyzést tett közzé Hudson, ami a BioWare elképzeléseiről, a következő játékaikra való hatásáról, és az Anthem megjelenése felé haladva a fejlesztésről megosszon pár történetet az olvasókkal.
„Amikor tavaly nyáron visszatértem a BioWare-hez, a Mass Effect: Andromeda nem sokkal a megjelenése után járt, és a játékosok jelentős kezdeményezést indítottak egy sztori DLC-ért, ami a quarianok sorsával kapcsolatos kérdéseket megválaszolná. Ahogy tudjátok, nem voltunk képesek az Andromedának a sztori DLC-t kivitelezni. Ez olyan frusztráló volt számunkra, mint amennyire a játékosoknak volt, és ez olyan dolog volt, amiről tudtuk: a jövőbeli játékainkban ezt meg kell oldanunk.
Ez az élmény végülis meghatározó lett abban, hogy a BioWare küldetéstudatát újrapozicionáljuk. Örömöt kell szereznünk a játékosoknak az új élményekkel és az innovációval, de továbbra is koncentrálnunk kell a világ, a karakter és a történetmesélés fontosságára, hiszen ezeket várják el tőlünk. A játékainkat úgy kell megterveznünk, hogy új történeteket és élményeket hoz folytatólagosan egyfajta kapcsolatban a játékosokkal, így a játékok világait együtt fejlesztjük,” írta Hudson.
Az Anthemről is mondott pár gondolatot: „Semmi olyasmire nem fog hasonlítani, amivel eddig játszottál, de ha jól csináljuk meg, megkülönböztethetően BioWare-es lesz.” Szóval, csakhogy ugye ott a „ha”, ami nem mindig jó jel.
Az Anthem 2019-ben érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: BioWare