Az eddig kitűzött májusi dátumot a Neocore nem fogja tudni tartani.
A Steamen közölték a srácok, hogy a Warhammer 40K: Inquisitor – Martyr-t nem fogják tudni május tizenegyedikén kiadni PlayStation 4-en, Xbox One-on és PC-n (ahol már elérhető Early Accessben).
A posztban azt írják, hogy az „egyik konzolos platformon” technikai problémák merültek fel, ezt kicsit későn tudták csak kiküszöbölni, és nem tudnák így időben elküldeni a mesterlemezt a sokszorosításhoz. Hozzátették, hogy így legalább a PC-s változat három heti extra finomhangolást kaphat, és kárpótlásul a Steamen lesz egy nagy béta frissítés május 21-én, két héttel a megjelenés előtt.
Az eredeti posztban amúgy azt írták, hogy heti 90 órát (tehát naponta közel tizenhármat, ha nincs hétvégi pihenő…) dolgoznak a játékon, amire azért néhányan felháborodtak a Twitteren. Erre a PCGamer szerint a fejlesztők egy közleménnyel reagáltak, kiemelve, hogy magyarul irónikusan hangzott a 90 órás munkahét, és nem kényszerítenek senkit sem ilyen erőltetett menetre.
A vicc nem sült el valami jól. Nos, viszont a megjelenés így a Warhammer 40K: Inquisitor – Martyrnak június 5-e lesz PlayStation 4-en, Xbox One-on és PC-n.
Forrás: PCGamer