A Warhorse Studios nem akarja elsietni.
A Reboot Developon Daniel Vávra, a középkori RPG rendezője ezt mondta (és itt nem mi tűztük bele a káromkodást!): „Megváltoztatunk egy küldetést, és ez elb*ssza valamelyik másikat. Hogy normálisan letesztelhessük, 600 órányit kellene játszanunk. A játék megjelenése után olyan bugokat is láttunk, amiket eddig még soha.” Azért az elég komoly – mondjuk egy kicsit magukra maradtak, hiszen a CryEngine-t alkalmazták a Kingdom Come: Deliverance-ben, nem pedig az Unreal Engine 4-et, mint oly sok másik játék. (Vávra még hozzátette, hogy a játékosok 30%-a képtelen a zárfeltörésre, amire azt mondta, hogy ők valószínűleg sosem lesznek dobosok, mivel nincs kézkoordinációjuk…)
A csapat dolgozik is a bugok kijavításán, de ehhez persze idő kell. Ezen felül még a játék stabilitásán, tartalmi kibővítésén, továbbá a modtámogatáson is dolgoznak, amik még inkább megnövelhetik a Kingdom Come élettartamát.
Amúgy a legújabb patch, az 1.4.3 (ez a számozás ugye eltérhet a PlayStation 4 és az Xbox One között az igazoló eljárások esetleges megismétlése miatt) a hét folyamán fog megjelenni, és ez lesz tulajdonképpen a PC-seknek már régóta elérhető 1.4-es frissítés.
Vajon mekkora minőségbeli különbség lett volna, ha a Deep Silver (vagyis most már inkább a THQ Nordic…) hagyta volna a nyáron kiadni a Kingdom Come: Deliverance-et?
A tough decision has been made. We are sorry! I know you have been waiting for a long time. But we decided to restart patch certification process. This will postpone the release of the patch for all platforms into next week. #KingdomComeDeliverance
— Jan Rucker ⚔ (@jan_rucker) April 18, 2018