Kingdom Come: Deliverance: nem hajt a tatár – a fejlesztők javítják a hibákat

A Warhorse Studios nem akarja elsietni.

A Reboot Developon Daniel Vávra, a középkori RPG rendezője ezt mondta (és itt nem mi tűztük bele a káromkodást!): „Megváltoztatunk egy küldetést, és ez elb*ssza valamelyik másikat. Hogy normálisan letesztelhessük, 600 órányit kellene játszanunk. A játék megjelenése után olyan bugokat is láttunk, amiket eddig még soha.” Azért az elég komoly – mondjuk egy kicsit magukra maradtak, hiszen a CryEngine-t alkalmazták a Kingdom Come: Deliverance-ben, nem pedig az Unreal Engine 4-et, mint oly sok másik játék. (Vávra még hozzátette, hogy a játékosok 30%-a képtelen a zárfeltörésre, amire azt mondta, hogy ők valószínűleg sosem lesznek dobosok, mivel nincs kézkoordinációjuk…)

A csapat dolgozik is a bugok kijavításán, de ehhez persze idő kell. Ezen felül még a játék stabilitásán, tartalmi kibővítésén, továbbá a modtámogatáson is dolgoznak, amik még inkább megnövelhetik a Kingdom Come élettartamát.

Amúgy a legújabb patch, az 1.4.3 (ez a számozás ugye eltérhet a PlayStation 4 és az Xbox One között az igazoló eljárások esetleges megismétlése miatt) a hét folyamán fog megjelenni, és ez lesz tulajdonképpen a PC-seknek már régóta elérhető 1.4-es frissítés.

Vajon mekkora minőségbeli különbség lett volna, ha a Deep Silver (vagyis most már inkább a THQ Nordic…) hagyta volna a nyáron kiadni a Kingdom Come: Deliverance-et?

Forrás: VG247, Twitter

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu