Valahol sejteni lehetett, hogy nem zárult le a történet, de azért ekkora számra mi sem számítottunk…
Cory Barlog, a játék rendezője felbukkant a Kotaku Splitscreen podcastjében, ahol ezt mondta: „Szeretnék rájönni arra, hogy miként tudnám ezeket a dolgokat gyorsabban csinálni. Szerintem a God of War öt éve során a legtöbb dolgot nulláról kellett kezdenünk. Megvolt az alap engine-ünk, de újracsináltunk sok mindent. Mindent újra kellett készítenünk, mivel olyan sok módon elemeire szedtük szét az engine-t, és amikor összehoztuk a csapatot, mindenki arra döbbent rá, hogy „oké, nem it kellene lennie a játéknak”.
Szóval amikor a 2016-os E3-at nézed, a renderelő engine nem volt tökéletes, a megvilágításért felelős engine félkész volt, az atmoszféra engine-je pedig szintén félig volt csak készen. A fő mechanikák már a helyükön voltak, de még elég sok dolog, amit streameltünk és betöltöttünk, még kidolgozás alatt állt, és ki kellett találnunk, hogy hogyan is fognak működni. Tudtuk, mit akartunk, csak technológiailag nem tudtuk, miként fognak sorrendben működni…”
Szóval elárulta, hogy emiatt tartott öt évig fejleszteni a God of War-t. De hány folytatást szeretne? Tessék megkapaszkodni: ÖTÖT. Igen: Cory Barlog kapásból HAT játékot hozott össze a fejében! Ez azért sok, nagyon sok…
A Sony valószínűleg megbízza az északi kalandozások folytatásával Cory Barlogot és a SIE Santa Monicát, de ha túl sok folytatás lesz, „Assassin’s Creeditis” betegségbe eleshet Kratos és Atreus, azaz a földbe járathatják a jelenleg a csúcson álló franchise-ot…
Igen, csúcson: az UKIE közölte a múlt heti Egyesült Királyság-beli, fizikai értékesítéseket magába foglaló toplistát, és ezúttal is a toplista csúcsán van, ezzel már a második hetet eltöltve az első helyen. A Yakuza 6: The Song of Life is megőrizte a 3. helyét (ha nem vesszük bele a Nintendo Labo Variety Kitet – a készlet ugyanis bár nem videojátékot tartalmaz, de a harmadik legkelendőbb lett), és a Far Cry 5 is maradt a második helyen…