Lara Croft nem csak Közép-Amerikában fog kalandozni.
A GameReactor egy videóinterjút publikált, amiben két Eidos Montreal-fejlesztő, Arne Oehme (pályadesign-rendező) és Vincent Monnier (játékmenet-rendező) beszélt a Shadow of the Tomb Raiderről.
Oehme elmondta, hogy több helyszín is lesz, és Mexikó csak egyike a lokációknak, és a játék több „történelmi réteget” fog tartalmazni, és a több történetszál során Lara tippeket és puzzle-elemeket kap, így fog lassan összeállni a kép egésze. Monnier elárulta, hogy „a Föld egyik utolsó felfedezetlen helyét” is fel fogjuk fedezni: a dél-amerikai, víz alatti barlangokról van itt szó.
Oehme hozzátette, hogy a dzsungel, aminek eléggé szervesnek kell lennie, egyszerre lesz látványos és kihívást nyújtó, ugyanis a navigáció tekintetében több rétegű lesz, és számukra kihívás volt egy olyan világot építeni, ami egy dzsungelnek érződik úgy, hogy közben nem veszünk el benne. Sok lehetőségünk lesz a rejtőzködésre, a menekülésre, a saját utunk kitaposására, így a játékosok között többféle variáció állhat majd fenn a tartalom megközelítése szempontjából. A dzsungelt is kihasználhatjuk a harcok során, így manipulálhatjuk az ellenfeleinket is (valószínűleg egy jó indulatú vadállat-támadásra gondolhatott itt Monnier…?).
A Shadow of the Tomb Raider szeptember 14-én érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: WCCFTech