Shadow of the Tomb Raider: nem csak Mexikóból áll a világ

Lara Croft nem csak Közép-Amerikában fog kalandozni.

A GameReactor egy videóinterjút publikált, amiben két Eidos Montreal-fejlesztő, Arne Oehme (pályadesign-rendező) és Vincent Monnier (játékmenet-rendező) beszélt a Shadow of the Tomb Raiderről.

Oehme elmondta, hogy több helyszín is lesz, és Mexikó csak egyike a lokációknak, és a játék több „történelmi réteget” fog tartalmazni, és a több történetszál során Lara tippeket és puzzle-elemeket kap, így fog lassan összeállni a kép egésze. Monnier elárulta, hogy „a Föld egyik utolsó felfedezetlen helyét” is fel fogjuk fedezni: a dél-amerikai, víz alatti barlangokról van itt szó.

Oehme hozzátette, hogy a dzsungel, aminek eléggé szervesnek kell lennie, egyszerre lesz látványos és kihívást nyújtó, ugyanis a navigáció tekintetében több rétegű lesz, és számukra kihívás volt egy olyan világot építeni, ami egy dzsungelnek érződik úgy, hogy közben nem veszünk el benne. Sok lehetőségünk lesz a rejtőzködésre, a menekülésre, a saját utunk kitaposására, így a játékosok között többféle variáció állhat majd fenn a tartalom megközelítése szempontjából. A dzsungelt is kihasználhatjuk a harcok során, így manipulálhatjuk az ellenfeleinket is (valószínűleg egy jó indulatú vadállat-támadásra gondolhatott itt Monnier…?).

A Shadow of the Tomb Raider szeptember 14-én érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu