A Treyarch célja kapásból a csúcsra törés az idei Call of Duty-val.
Az ausztrál Finder meginterjúvolta Matt Scroncét, a Call of Duty: Black Ops IIII tervezőjét, aki kicsit egoista választ adott: „Nem csinálnánk [egy battle royale játékmódot], ha nem úgy gondoltuk volna, hogy mi jobban csinálnánk másokhoz képest. Egy hatalmas könyvtárnyi tartalmunk, tíz évnyi történelmünk van, ezen felül nekünk van a legjobb fegyveres harcaink és mozgásaink [a játékon belül], szóval nem nagyon aggódunk emiatt. Őszintén, csak amiatt aggódunk, hogy a lehető legszórakoztatóbbá tegyük.
Egy olyan világban élünk, ahol elég hely van több címnek is. Az emberek néha megkérdezik, hogy „hogyan fog a Battlefield és a Call of Duty ugyanabban az iparban egyszerre, együtt létezni?” – amit mi csinálunk, az eltérő lesz. Néhány játékos hozzánk fog jönni, és az emberek is más játékok felé vonzódhatnak. Valami olyat csinálunk, ami igazán szórakoztató lesz, ha játszunk vele, és ebből növekedhetünk.” Azt azért mintha elfelejtette volna, hogy a Fortnite: Battle Royale egy FREE-TO-PLAY játék, ami azért nagy faktor a népszerűségében.
A GamingIntel pedig arról ír, hogy a Call of Duty: Black Ops IIII nem rendelkezik majd a hagyományos season pass megközelítéssel a multiplayeres tartalmakkal (fegyverek, pályák), hanem néhány havonta ingyenesen jönnének a multis térképek, és ehelyett inkább a Zombies kapna season passt, mivel a map pakkok megjelenése után bár rövid ideig többen játszanak, utána gyorsan csökkenni kezd a játékosszám. Ezt Dan Bunting is jóformán megerősítette a Polygonnak: „Keményen dolgozunk azon, hogy a rajongóknak oly módon adjunk ki tartalmakat, ami boldoggá teszi őket, mindezt úgy, amiről úgy hisszük, az a legjobb a játékunk élettartama során.”
A Call of Duty: Black Ops IIII október 12-én jön PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.