Shadow of the Tomb Raider: az eddigi legnehezebb Lara-kaland lesz?

A játék rendezője azt véli, hogy a Shadow of the Tomb Raider minden eddigi Tomb Raidernél nehezebb lesz.

A júliusi EDGE magazinban Daniel Chayer-Bisson, a Shadow of the Tomb Raider rendezője meg lett interjúvolva, és ebből a WCCFTech átvett pár idézetet. „Azt mondom, hogy az eddigi Tomb Raider játékok közül ez lesz a legnehezebb, ami azért fontos, mert ez a Lara sokkal tapasztaltabb lesz. Nagyobb, nehezebb lesz [a Shadow of the Tomb Raider], és az a sír mutatja az első megoldandó puzzle-t, ami nehéz lesz! A checkpointok nem lesznek messze onnan, ahol meghalsz, így a hajmeresztő halálok miatt mindent megteszel majd, hogy életben maradj, mert a hibáidból bekövetkező halálaid miatt rosszul fogod érezni magad,” mondta Chayer-Bisson.

Jill Murray, a vezető író is hozzátett pár gondolatot: szerinte a főgonosznak Larához hasonlóan tekintélyt parancsoló motivációja lesz: „Egyfajta ajándéknak tekinthető az, hogy valami olyasmin dolgozol, amiről tudod, hogy az emberek várják. Sokan, sok munkát áldoztak a [játék] stabil alapjára. Képesek vagyunk feltenni azt a kérdést, hogy „mi az, amivel már mindenki törődött?”, és mélyebben foglalkozni azzal, amivel ez nem történt meg. Látni fogjuk, hogy Lara ellentmondásba fog kerülni önmagával. Egy olyan antagonistánk, főgonoszunk lesz, aki akár a saját történetének főhőse is lehetne – az ő motivációja, célja ugyanolyan impozás, mint Laráé, így a játékosok is megkérdőjelezhetik Lara cselekedeteint (amit akár ő maga is megtenne). Szerintem ez olyasmi, amit egy ilyenféle játékban képesek vagyunk biztosítani, és ez sokkal nehezebben hozzáférhető lenne egy multiplayer játékban.”

Azért az első három, négy PlayStation 1-es Tomb Raider nem volt egyszerű falat (pláne a II, de ez szubjektív…) – a Core játékaihoz nehéz lesz felnőni az Eidos Montreal/Crystal Dynamics párosnak, és ezt bátran ki lehet jelenteni. Nemsokára pedig eljön a puding próbája is, ugyanis a Shadow of the Tomb Raider szeptember 14-én toppan be a PlayStation 4/Xbox One/PC hármasra.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu