A Sony berkein belül maradt, de nem tudni, hogy hol kezdett hozzá valami újnak.
Quentin Cobb korábban a The Last Of Uson és az Uncharted 4: A Thief’s Enden dolgozott, de azóta elment a Naughty Dogtól, ahol főképp multiplayerrel kapcsolatos rendszertervezőként töltötte idejét (az imént két játék esetében pedig az egyjátékos kampány fejlesztésében is részt vett). A Twitteren ezt írta: „Ma volt az első napom, hogy a Sony-nak senior játéktervezőként dolgoztam. Alig várom, hogy beszélhessek erről a projektről, amin épp dolgozom, és amit a jövő tartogat. Örülök, hogy visszatérhettem!” Arra kérdésre, hogy melyik stúdiónál is bukkant fel, csak annyit mondott, hogy titkos…
A LinkedInjén is látható, hogy még május folyamán került ebbe a posztba a Sony-nál Cobb, aki a Naughty Dogtól való eltávozása után a Daybreaknél (H1Z1!) is megfordult, ahol egy „új, bejelentetlen AAA játék” harcrendszerében működött közre senior játéktervezőként.
Esélyes, hogy Cobb már egy next-gen játékkal foglalkozik.
Forrás: WCCFTech
Today was my first day as a Sr. Game Designer for Sony today. I can’t wait to talk about the project I’m working on and what the future holds. It’s good to be back! pic.twitter.com/QNl4DMrrOM
— Quentin Cobb (@QTrainCobb) May 30, 2018
Secret… pic.twitter.com/mBa89pXtd2
— Quentin Cobb (@QTrainCobb) May 30, 2018